lördag 25 maj 2013

D A G E N S S T J Ä R N O R♥

D A G E N S S T J Ä R N O R !

Tim Johansson ♥

Tim är en helt underbar kille, han får en verkligen att tänka på annat!
Han är en toppen vän, ärlig och stört skön!
Han är fruktansvärt söt, och vågar stå för vad han tycker och tänker!
Han är stark!
Kan inte minnas sist jag hade tråkigt med Tim:D♥









Carola Wall ♥

Här har vi en liten skönhet. hon är lika fin på utsidan som hon är på insidan, hon är en toppen tjej!
Hon har varit en bra vän genom flera år och jag tackar henne för det, har alltid kunnat prata med henne.!
Hon är super snygg, och super duktigt på att sjunga!

Kolla in hennes blogg vet jag!♥


Jonas Hansson♥

Här har vi charmören själv.!
Killen med glimten i ögat, vem som helst skulle ej kunna ge vika för den!
Han är en av de där speciella som det inte finns många av, han är extremt skön.!
han har toppen humor, och ser riktigt bra ut.!
En kväll ute med honom och du har ett minne för livet!
Han är en super go kille med många bra sidor :D♥








Marie Gosmos Forsdahl♥

Här har vi min egna lilla snygging!
En toppen tjej som jag inte vet hur jag skulle klarar mig utan!
Hon kan få en skratta när man absolut inte vill!
Hon finns där och stöttar dig, peppar dig.!
Hon är underbart vacker. 
HENNES ÖGON!♥♥
Hon är en riktig party pingla.
Hon är helt underbar, en toppen vän!
Och min underbara granne  ♥♥


Alexander Ivansson♥

Här har vi en super go pöjk!
En blivande skogshuggare ;D
Han är riktigt skön liten kille :D
Han är super rolig och har skön stil :D♥


Caroline Hallström♥

Här har vi en riktig stjärna, hon är en toppen kvinna, och inte bara en toppen kvinna utan en toppen mamma!
Det är inte alltid lätt att vara mamma, och här har vi en som kämpar!
Hon är en riktigt bra sångerska och mycket vacker samtidigt.!

Tycker ni skall gå in på hennes blogg och läsa!




























Inga kommentarer:

Skicka en kommentar