onsdag 22 maj 2013

Nr. 1 O N S D A G

Hej på er igen !

Då skall man försöka börja blogga igen då :D
Har ju skaffat mig en bärbar dator så då blir det ju lättare :D

Jag hoppas det är bra med er alla ! :)

Det har hänt mycket sen sist, jag är förlovad med världens underbaraste som finns!
Han lyser verkligen upp mina dagar och han är allt jag någonsin önskat mig :*
Min älskling det!

Sven Ivan Robert Larsson



 Har gått snart ett helt år på Södra Viken!
Men som jag snart skall byta till Vård & Omsorg i Torsby :)

Har fått några toppen vänner jag verkligen kommer sakna!
Men som tur är så har dom flyttat till Gräsmark som jag fortfarande bor i :)

Marie Gosmos Forsdahl




Bon & Julia




Hoppas ni kommer tycka om min nya blogg :D
Här har ni en toppen låt som jag verkligen är dö kär i !

Hörs ikväll!
Puss:*:*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar